Még mindig sok magyar cég úgy gondolja, hogy a Facebookba nem érdemes pénzt befektetni a hirdetéseket illetően. Természetesen sokkal többen vannak azok, akik szerint a Facebook hírdetés napjaink egyik leghatékonyabb módszere annak, hogy a cég az üzenetével minél több emberhez eljusson. A Facebook hírdetés egyik legnagyobb előnye kétség kívül az, hogy egyszerűen el lehet jutni a célközönséghez egy jól megcélzott tartalommal. A Facebooknak több, mint 6 millió magyar felhasználója van, ami szintén igazolja, hogy itt hihetetlen lehetőségek várnak a cégekre.
Ez az adat már önmagában is egy erős érv, de talán ennél még fontosabb, hogy a közösségi oldal végigköveti minden egyes ember mindennapjait, rögzít mindent onnantól kezdve, hogy mire kattintanak, mit osztanak meg, milyen hozzászólásokat írnak, mit kedvelnek. A Facebook hírdetés pontossága pedig ezekre az adatokra épül. Tehát, ha a Facebook hírdetés jól el van készítve és minden stimmel, akkor biztosra vehető, hogy az üzenet a megfelelő emberekhez jut el, akik tényleg érdekeltek a termékben vagy szolgáltatásban.